Wena Meble

Strona główna » Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

Ogólny

Regulamin – Ogólne warunki firmy Wena Beata Turek dotyczące zakupów i zamówień w Internecie.

Stan na: kwiecień 2024 r

Partner umowny w zakresie zakupów i zamówień w Internecie pod adresem wenameble.pl

Wena Beata Turek

Tarnowiec 143a,

38-204 Tarnowiec

NIP: 6841430452

REGON: 370506508

Zawartość

  • §1. Postanowienia ogólne i zakres
  • § 2. Zawarcie umowy; Przechowywanie tekstu umowy.
  • § 3. Zasady anulacji/prawo anulacji.
  • § 4. Ceny, dostawa i koszty wysyłki.
  • § 5. Sposoby płatności, warunki płatności, potrącenie i prawo zatrzymania.
  • § 6. Warunki dostawy i wysyłki.
  • § 7. Zastrzeżenie własności; Na rachunek; Prawo zatrzymania.
  • § 8. Przejście ryzyka, szkody transportowe.
  • § 9. Gwarancja
  • § 10. Odpowiedzialność.
  • § 11. Miejsce jurysdykcji.
  • § 12. Ochrona i bezpieczeństwo danych.
  • § 13. Wyłączenie odpowiedzialności za linki zewnętrzne
  • § 14. Postanowienia końcowe

§1. Postanowienia ogólne i zakres

  1. Wena Beata Turek oferuje klientom (zwanym dalej „klientami”) nowe meble i wyposażenie do zakupu za pośrednictwem tej strony internetowej. Poniższe warunki sprzedaży mają zastosowanie do całej relacji biznesowej pomiędzy Weną Beatą Turek a Klientem nawiązywanej za pośrednictwem niniejszego serwisu.
  2. Klientami w rozumieniu niniejszego Regulaminu są zarówno konsumenci, jak i przedsiębiorcy. Konsumentem jest każda osoba fizyczna, z którą nawiązuje stosunek gospodarczy i która zawiera transakcję prawną w celu, którego nie można przypisać jej działalności gospodarczej lub samodzielnej działalności zawodowej. Jeżeli poniższy regulamin dotyczy wyłącznie Klientów będących jednocześnie konsumentami, Klient nazywany jest w dalszej części Regulaminu „konsumentem”. Jeżeli regulamin dotyczy wyłącznie Klientów będących przedsiębiorcami, Klient nazywany jest w niniejszym regulaminie dalej „przedsiębiorcą”. Przedsiębiorcą jest każda osoba fizyczna, prawna lub spółka prawna, z którą nawiązuje się stosunek gospodarczy i która dokonując czynności prawnej, działa w ramach wykonywania swojej działalności gospodarczej lub samodzielnej działalności zawodowej.

§2. zawarcie umowy; Przechowywanie tekstu umowy

Umowa pomiędzy Weną Beatą Turek a Klientem zawierana jest z uwzględnieniem niniejszego Ogólnego Regulaminu. Prezentacja produktów w sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, lecz niewiążący katalog internetowy. Klikając przycisk „Zamawiam z płatnością” lub „Kup teraz”, składają Państwo wiążące i odpłatne zamówienie za towary znajdujące się w koszyku. Potwierdzenie otrzymania zamówienia następuje wraz z przyjęciem zamówienia niezwłocznie po jego wysłaniu za pomocą automatycznej poczty elektronicznej. Umowa zakupu zostaje zawarta wraz z potwierdzeniem e-mailem.

Zamówienie w sklepie wenameble.pl prezentują poniższe kroki.

  1. Dodanie produktów do koszyka bez zobowiązań, klikając „Dodaj do koszyka”.
  2. Klikając „Koszyk” można zobaczyć wszystkie produkty, które zostały umieszczone w koszyku. Tutaj można także usunąć artykuły lub zmienić ich ilość.
  3. Przycisk „Przejdź do kasy” spowoduje przejście do procesu składania zamówienia.
  4. Podczas procesu zamawiania najpierw uzupełniane są informacje dotyczące rozliczeń, wysyłki i płatności.
  5. Po wybraniu metody płatności, należy dokończyć zamówienie przyciskiem „Kup teraz”. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze lub za pośrednictwem systemu PayPal realizacja zamówienia będzie możliwa po uprzednim potwierdzeniu „Ogólnych Warunków Handlowych” i „Zasad Anulacji”. Klikając przycisk – „Potwierdzam zamówienie” na kolejnej stronie, otrzymasz podsumowanie Twojego zamówienia.

§3. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie czternastu dni bez podawania przyczyny.
  2. Termin odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia niebędąca przewoźnikiem objęła towar w posiadanie.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Wena Beata Turek, Tarnowiec 143a, 38-204, wenameblebiurowe@gmail.com, telefon: 48533889278) w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mail).E-mail) o odstąpieniu od umowy.
  4. Do zachowania terminu odstąpienia wystarczy, że otrzymamy powiadomienie o skorzystaniu z prawa odstąpienia przed upływem terminu odstąpienia.

Konsekwencje odwołania

  1. Jeżeli odstąpisz od niniejszej umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Ciebie sposobu dostawy innego niż najtańsza standardowa dostawa oferowana przez nas), do natychmiastowego zwrotu oraz najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy informację o odstąpieniu od niniejszej umowy. W przypadku zwrotu kosztów używamy tej samej metody płatności, jaka została użyta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono z inaczej; w żadnym wypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  2. Ponosimy koszty zwrotu towaru. Klient ponosi odpowiedzialność za jakąkolwiek utratę wartości towaru tylko wtedy, gdy ta utrata wartości wynika z obchodzenia się z towarem w sposób inny, niż wynika to z charakteru, cech i funkcjonalności towaru.

§4. Ceny, dostawa i koszty wysyłki

  1. Ceny podane przez Wenę Beata Turek w ofertach są cenami ostatecznymi, tzn. zawierają wszystkie składniki ceny, w tym obowiązujące podatki. Jednakże w indywidualnych przypadkach dostawy transgraniczne mogą wiązać się z dodatkowymi podatkami (np. w przypadku zakupu wewnątrzwspólnotowego) i/lub cłami (np. cłami), które musi zapłacić klient. Oferty promocyjne w naszym sklepie internetowym mogą być ograniczone czasowo lub ilościowo. Szczegóły znajdziesz w opisie produktu. Ceny obowiązują w momencie składania zamówienia.
  2. Poniesione koszty pakowania i wysyłki nie są wliczone w cenę zakupu. Kwota zależy od konkretnej oferty i podanych w niej informacji o wysyłce i będzie fakturowana osobno.
  3. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej Ambro Express Sp.z oo. zostaje nazwany na adres podany w zamówieniu.
  4. Koszty dostawy wyświetlane są w trybie zamówienia.
  5. Koszty dostawy obejmują dostarczenie towaru do budynku pod adres podany przy składaniu zamówienia.
  6. Terminy dostaw podawane są indywidualnie dla każdej oferty. Średni czas dostawy produktów (mebli skrzyniowych) wynosi od 2 do 5 tygodni, a mebli tapicerowanych od 4 do 6 tygodni.
  7. W przypadku, gdy uzgodniono termin dostawy, ale towar nie został odebrany przez klienta pod ustalonym adresem dostawy lub w uzgodnionym terminie dostawy, kupujący jest zobowiązany zapłacić 10% (słownie: dziesięć procent) zamówienia wartość (wartość produktu łącznie z kosztami przesyłki).obowiązkowa. Dostawa poza przedmiot „krawężnik” w rozumieniu § 6 ust. 4 b stanowi odrębną pozycję bezzwrotną i nie jest brana pod uwagę przy wycenie zamówienia (wartości zamówienia) z uwzględnieniem kosztu 10%.

§5. Metody płatności, warunki płatności i prawo zatrzymania

  1. Klientowi dostępne są opcje płatności określone w odpowiedniej ofercie szczegółowej: płatność przy odbiorze, PayPal, karta kredytowa.

§6. Warunki dostawy i wysyłki

  1. Dostawa realizowana jest przez firmę spedycyjną Ambro Express Sp.z oo na adres podany przy składaniu zamówienia.
  2. Dojazd pod adres dostawy musi być przystosowany dla samochodów ciężarowych i dozwolony przepisami prawa o ruchu drogowym.
  3. Dostawa na wyspy jest możliwa tylko w przypadku przejezdnej drogi.
  4. Dostawa na wyspy, do których można dotrzeć wyłącznie promami, pociągami itp., nie jest możliwa, a zamówienie zawierające taki adres dostawy zostanie anulowane.
  5. Rodzaj dostarczonych mebli wpływa na powstanie ewentualnych kosztów dostawy w następujący sposób:
    – Klient musi wówczas dokonać nieskomplikowanego montażu końcowego.
  6. Dostawa odbywa się w dni robocze w godzinach 8:00 – 17:00. Dzień i czas dostawy uzależnione są od wewnętrznego harmonogramu dostaw Ambro Express Sp.z oo.
  7. Po trzech terminach dostawy, które nie zostaną zaakceptowane, zamówienie zostanie anulowane. Należy pamiętać, że wiele mebli tapicerowanych, sof, narożników i foteli dostarczanych jest w stanie częściowo zmontowanym, a możliwość dostawy do mieszkania uzależniona jest od wejść i klatek schodowych. Muszą zatem być one zaprojektowane w taki sposób, aby zespół Ambro Express Sp.z oo mógł bez dodatkowych pomocy przewieźć towar w wybrane miejsce. Następnie klient musi samodzielnie przeprowadzić nieskomplikowany montaż.

§7. zachowanie tytułu; Na rachunek; Prawo zatrzymania

  1. W przypadku konsumentów zastrzegamy sobie prawo własności zakupionego towaru do momentu całkowitej zapłaty kwoty faktury. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą lub samodzielnie, osobą prawną prawa publicznego lub funduszem specjalnym prawa publicznego, zastrzegamy sobie prawo własności zakupionego przedmiotu do czasu, aż wszystkie zaległe roszczenia wynikające ze stosunku handlowego z klientem zostaną rozstrzygnięte. Odpowiednie prawa bezpieczeństwa podlegają przeniesieniu na osoby trzecie.
  2. W okresie zastrzeżenia własności Klient ma obowiązek ostrożnie obchodzić się z zastrzeżonym towarem.
  3. Jeżeli klient zalega z jakimikolwiek zobowiązaniami płatniczymi wobec nas, wszystkie reklamacje stają się anulowane.

§8. Przejście ryzyka, szkody transportowe

  1. W przypadku zakupu wysyłkowego ryzyko przypadkowej utraty lub przypadkowego pogorszenia stanu towaru przechodzi na Klienta z chwilą wydania zakupionego towaru, jeżeli Klientem jest Konsument. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, ryzyko przypadkowej utraty i przypadkowego pogorszenia stanu towaru przechodzi na niego z chwilą przekazania przesyłki osobie realizującej transport. Przekazanie ma taki sam charakter, jeżeli Klient zwleka z odbiorem.
  2. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, zakup ma charakter komercyjny i wszelkie wady należy zgłosić niezwłocznie, pod rygorem wygaśnięcia prawa do reklamacji.
  3. Klient będzie wspierał sprzedającego najlepiej jak potrafi, jeżeli sprzedawca będzie dochodzić roszczeń wobec odpowiedniej firmy transportowej lub firmy ubezpieczeniowej. Wszelkie prawa i roszczenia klienta, w szczególności prawa kupującego w przypadku wad zakupionego przedmiotu, pozostają nienaruszone postanowieniami ust. 2 do 4.

§9. Gwarancja

  1. Wena Beata Turek. udziela gwarancji zgodnie z poniższymi paragrafami: Wena Beata Turek udziela własnych gwarancji tylko wtedy, gdy jest to wyraźnie stwierdzone w opisie przedmiotu; Dlatego też samą prezentację artykułów na stronie internetowej należy zasadniczo postrzegać jako czysty opis usług. Wszelkie zapytania i/lub skargi wszelkiego rodzaju należy kierować do Weny Beaty Turek korzystając z danych kontaktowych podanych przed niniejszym regulaminem.
  2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek nieprawidłowego obchodzenia się lub użytkowania towaru przez Klienta. To samo dotyczy tzw. zużycia celowego. Klientowi co do zasady nie przysługuje prawo do samodzielnego usuwania istniejących wad lub za pośrednictwem osób trzecich bez uprzedniej i wyraźnej zgody Weny Beata Turek.
  3. Jeżeli towar ma wadę, konsumentowi przysługuje początkowo roszczenie o świadczenie uzupełniające. Konsument może wybrać pomiędzy usunięciem wady a dostarczeniem rzeczy wolnej od wad. Klient ma jednak prawo odmówić wybranego rodzaju świadczenia dodatkowego, jeżeli jest to możliwe jedynie przy nieproporcjonalnych kosztach, a inny rodzaj świadczenia dodatkowego nie powoduje dla konsumenta znaczących niedogodności. W przypadku przedsiębiorcy świadczenie uzupełniające następuje według uznania Weny Beaty Turek poprzez usunięcie wady. Jeżeli wada jest widoczna (tzn. jest to np. rysa na powierzchni), Wena Beata Turek zastrzega sobie prawo do zobowiązania Klienta do przesłania zdjęć uszkodzeń drogą elektroniczną.
  4. Jeżeli świadczenie uzupełniające nie powiodło się dwukrotnie, Konsument może zgodnie z przepisami prawa, według własnego uznania, żądać obniżenia ceny zakupu (obniżki), oświadczyć o odstąpieniu od umowy i żądać odszkodowania lub zwrotu poniesionych wydatków. Jeżeli zażąda odszkodowania lub zwrotu poniesionych wydatków, obowiązują ograniczenia odpowiedzialności zgodnie z § 10 niniejszych warunków.
  5. Termin przedawnienia praw konsumenta z tytułu wady rzeczy nowej wynosi dwa lata, a praw przedsiębiorcy jeden rok. Bieg przedawnienia rozpoczyna się z momentem dostarczenia towaru, czyli odebrania rzeczy przez kupującego, przy czym w przypadku Weny Beaty Turek nie ma zastosowania powyższe zwolnienie z biegu przedawnienia. odpowiada zgodnie z § 10 niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych lub dotyczy prawa rzeczowego osoby trzeciej, na podstawie którego można żądać zwrotu dostarczonego towaru.
  6. Wena Beata Turek nie ma obowiązku dostarczenia towaru zastępczego na okres rozpatrywania reklamacji.
  7. Klient przyjmuje do wiadomości, że naprawa mebli tapicerowanych odbywa się poprzez naprawę uszkodzonego elementu.
  8. Klient przyjmuje do wiadomości, że odcień i splot tkaniny mogą nieznacznie różnić się od kolorów i splotów naniesionych na próbkę, co jest naturalną właściwością tkanin obiciowych. Odchylenie to nie stanowi wady towaru i tym samym nie stanowi podstawy do reklamacji.

§10. Obciążenie

  1. W przypadku naruszenia nieistotnych zobowiązań umownych Wena Beata Turek nie ponosi odpowiedzialności wobec przedsiębiorców. Odpowiedzialność wobec konsumentów w przypadku naruszenia nieistotnych zobowiązań umownych ograniczona jest do bezpośredniej średniej szkody typowej dla umowy.
  2. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, takimi jak ustawa o odpowiedzialności cywilnej za produkt, a także zgodnie z przepisami prawa za szkody powstałe w wyniku naruszenia życia, ciała lub zdrowia, które wynikają z niedbałego lub umyślnego naruszenia obowiązków, a także za inne szkody, które wynikają z rażącego niedbalstwa lub umyślnego naruszenia obowiązków. Wena Beata Turek ponosi odpowiedzialność.

§11 Miejsce jurysdykcji

  1. Prawem właściwym dla umów sprzedaży pomiędzy kupującym a sprzedającym opartych na wskazanych postanowieniach jest prawo polskie (prawo cywilne – ZPO).
  2. Stosunki pomiędzy stronami umowy reguluje prawo obowiązujące w Przespospolitej Polskiej. Ten wybór prawa ma zastosowanie do konsumentów jedynie w zakresie, w jakim udzielona ochrona nie zostanie cofnięta przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu.
  3. Postanowienia Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (= Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów) nie mają zastosowania.

§12. Prywatność i ochrona

  1. W ramach procesu rejestracji i składania zamówienia dane Klientów przechowywane są przez Wena Beata Turek. Wena Beata Turek archiwizuje również zapytania mailowe. Dane te nie będą udostępniane podmiotom trzecim i służą wyłącznie usprawnieniu realizacji zamówień. Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Wenę Beatę Turek w ramach relacji biznesowej.

§13. Zastrzeżenie dotyczące linków zewnętrznych

  1. Wena Beata Turek. Jej strony mogą zawierać linki do innych stron w Internecie. Do wszystkich tych linków obowiązuje następująca zasada: Wena Beata Turek wyraźnie oświadcza, że ​​nie ma wpływu na wygląd i treść linkowanych stron. Dlatego niniejszym wyraźnie dystansujemy się od wszelkich treści wszystkich powiązanych stron osób trzecich na naszej stronie głównej i nie uznajemy tych treści za własne. Niniejsza deklaracja dotyczy wszystkich wyświetlanych linków i całej zawartości stron, do których prowadzą linki.

§14. Postanowienia końcowe

  1. Korzystając ze sklepu internetowego Sprzedającego, Kupujący oświadcza, że ​​zapoznał się z nim i akceptuje Regulamin.
  2. Wszelkie znaki towarowe i wszystkie wzory przemysłowe chronione prawem autorskim lub własnością handlową wymienione w serwisie wenameble.pl służą wyłącznie celom informacyjnym i pozostają własnością ich właścicieli, w szczególności Weny Beaty Turek
Scroll to Top