Dostarczymy Twoje zamówienie w każdy zakątek Polski, bezpośrednio pod podany przez Ciebie adres. Poniżej zebraliśmy wszystkie przydatne informacje na temat dostawy.
CZAS DOSTAWY
Terminy dostaw podane w ofercie różnią się dla poszczególnych grup produktów. Ponieważ wysyłka odbywa się z magazynów lub bezpośrednio z zakładów produkcyjnych na terenie całego kraju, czasami podajemy przybliżony czas dostawy, np. „Dostawa w ciągu 1–5 dni”. Produkujemy także meble z oznaczeniem „na wymiar” według indywidualnych wymagań klienta. Towar dostarczany jest po wyprodukowaniu. Czasy dostaw zależą od tras produkcyjnych i kurierskich, dlatego dla takich zamówień czas dostawy podajemy w tygodniach, a nie dniach. Terminy dostaw odnoszą się do dni roboczych, dlatego do czasu dostawy należy doliczyć weekendy i święta.
MODELE DOSTAWY
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem najlepszych firm kurierskich i spedycyjnych. Wśród nich znajdziesz INPOST, DPD, SUUS oraz całą gamę przewoźników lokalnych. Niezależnie od firmy transportowej, Twoje przesyłki dostarczamy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00.
JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO ODBIORU MEBLI?
Jeśli firma transportowa ma trudności z dotarciem do Twojego domu lub miejsca zamieszkania, prosimy o zaznaczenie tego przy składaniu zamówienia (napisz to w komentarzu).
Przygotuj się na odbiór towaru przed przybyciem kuriera. Pamiętaj, że meble to często przesyłki duże i ciężkie – kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, ustala miejsce odbioru i osoby, które będą przewozić towar.
Przy odbiorze towaru należy dokładnie sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół szkody. Protokół jest dowodem na to, że prawdopodobne uszkodzenie mogło powstać w trakcie transportu i nie zostało spowodowane przez klienta. Bardzo ważne jest prawidłowe napisanie protokołu – dokładne opisanie stanu opakowania oraz dodanie szczegółów wskazujących, że uszkodzenie powstało w trakcie transportu. Uwaga – uszkodzone opakowanie nie oznacza, że produkt jest uszkodzony, dlatego ważne jest, by w przypadku uszkodzonego opakowania, sprawdzić także stan jego zawartości.
Każda przesyłka jest ubezpieczona, co oznacza, że nawet jeśli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, w ramach procedury reklamacyjnej złożymy reklamację przeciwko firmie transportowej. Warunkiem sprawnego rozpatrzenia reklamacji jest prawidłowe sporządzenie protokołu szkody i zgłoszenie szkody w dniu dostawy. Niesporządzenie lub nienależyte sporządzenie protokołu szkody, m.in. B. błędne informacje o stanie opakowania, błędna data na protokole, mogą znacząco wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, a nawet uniemożliwić jej egzekucję.
Jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu, należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informację o uszkodzeniu, podpis, datę i godzinę odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego.